joi, 19 iulie 2018

Recenzie literară: Unul dintre noi minte de Karen M. McManus (2017)

Dacă mă urmăriți de mai mult timp, cu siguranță știți că în trecut nu eram o împătimită a genului Young Adult, pentru că titlurile care se tot promovau nu erau pe placul meu. Aveam anumite rețineri când vedeam un titlu aparținând acestui gen, dar anul acesta mi-am propus să încerc totuși să citesc câte ceva.
După un titlu ce mi-a plăcut destul de mult, astăzi vă prezint părerea mea despre o carte relativ nouă, care-mi tot făcea cu ochiul din momentul apariției. Se numește Unul dintre noi minte de Karen M. McManus și este un thriller destul de bunicel. Am citit volumul în cadrul unui maraton - #maraton3in7, inițiat de Adelina de la Bibliomaniac, țelul acestui maraton fiind lecturarea a trei titluri în decurs de o săptămână. Vă propun să intrați pe Instagram și să căutați după hashtag, să vedeți ce titluri au ales alți cititori.
Dacă sunteți curioși despre ce este vorba în carte și ce impresii mi-a creat lectura, vă invit să vizionați recenzia de mai jos:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu