vineri, 22 februarie 2019

Recenzie literară: Pachinko de Min Jin Lee (2017)

Despre Pachinko am auzit foarte mult anul trecut, dar abia anul acesta am decis să o citesc. E un volum destul de stufos, așa că mi-am propus să îl citesc încet, să savurez povestea în vacanța mea de iarnă. Nu știam exact care este subiectul romanului, dar acesta s-a adeverit a fi exact pe placul meu - un roman istoric, care înfățișează drama unei familii, pe parcursul a câtorva zeci de ani. Acțiunea are loc între anii 20 și 90 ai secolului trecut, în Coreea și Japonia, înfățișând situația politică și socială a acelei perioade, impactul evenimentelor istorice asupra populației și povestea unei familii simple, prinse într-un război.
Eu am citit cartea în engleză, iar editura Nemira a anunțat că acest titlu urmează să apară în prima jumătate a lui 2019 în română, așa că dacă sunteți dornici să o citiți, nu mai aveți mult de așteptat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu