marți, 1 mai 2018

Blogs To Follow: Dariana Pintilii

Luna mai a venit cu vreme frumoasă, miros de mici în aer (1 mai muncitoresc, știți voi :D ) și cum v-am obișnuit deja, la început de lună vă povestesc despre blogurile pe care le urmăresc cu mult drag la capitolul #BlogstoFollow. Astăzi vă prezint spațiul virtual al Darianei, pe care am avut ocazia să o cunosc și să socializăm la mai multe evenimente blogărești din Iași.
Dariana Pintilii are un blog absolut delicios, începând cu vibe-ul pe care-l transmite tema, articolele foarte personale despre viața ei, călătorii, evenimente și nu numai. Cel mai mult îmi place simplitatea textului și claritatea în gândire pe care o găsesc pe blogul ei - ceva ce nu oricine poate aduce în fața cititorului.
Articolele Darianei desre modă, stilul vestimentar pe care-l are și felul în care își prezintă ținuta sunt informative și bine structurate, să nu mai spun de pozele atât de high end pe care le întâlnești la ea pe blog. Dacă vreți să călătoriți în Europa, găsiți și o serie de articole tip jurnal de călătorie, unde pozele vă duc cu gândul în acel loc, iar Dariana scrie despre impresiile pe care i le-au lăsat orașul x sau y.
Blogul Darianei mă binedispune de fiecare dată când îl accesez, așa că vă recomand să intrați pe la ea să o salutați în căsuța de comentarii de la un articol ce vă face cu ochiul. Dariana este o tânără foarte amabilă și o companie plăcută. Am aflat mai multe lucruri de la ea legate de modă și mi-a plăcut nespus de mult faptul că tratează cu seriozitate tot ceea ce ține de munca ei și a altora, dar și faptul că știe ce vrea să facă mai departe și lucrează în direcția respectivă. Dariana, ai tot respectul meu și îți doresc mult succes în tot ceea ce vrei să faci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu