vineri, 1 iunie 2018

Blogs To Follow: Colțul de literatură

La mulți ani de ziua copiilor! Sunt multe motive pentru a sărbători această zi, dar eu una mă bucur ca un copil atunci când văd că Mirabela a publicat o recenzie nouă.
Cine este Mirabela? E persoana care pune cultura la colț pe unul dintre blogurile ei, Colțul de literatură. Nu îmi amintesc cum am descoperit-o exact, dar știu că în acea seară am stat și am răsfoit blogul cu mult interes.
Îmi plac recenziile literare ale Mirabelei pentru că sunt dure, prin faptul că nu încearcă să ambaleze o piatră într-un ambalaj strălucitor de bomboană. Și nici nu se abține atunci când vrea să laude un volum. Sinceritatea care se vede în recenziile ei este cea care m-a cucerit. Nu avem foarte multe lecturi - sau autori - în comun, excepție Haruki Murakami, deși la acest scriitor apreciem cărți diferite. Și totuși, îmi place mult să văd câte un articol nou apărând pe blog.
Mirabela este o inspirație pentru mine, deoarece prin intermediul blogului ei descopăr titluri pe care poate le-am văzut, dar nu le-am luat cu mine pentru că nu m-au convins. Și apoi citesc o recenzie și mi se aprind beculețele, că vreau acel volum neapărat, că trebuie să-l citesc. E și o prezență plăcută pe Facebook prin statusurile uneori acide, exact pe gustul meu :)
Dacă vă plac blogurile literare, vă îndemn să treceți pe la Mira, să vedeți ce cărți comune găsiți pe pagina ei, pentru că citește diferite genuri cu multă dedicație în a înțelege și analiza mesajul volumului. Și dacă vă place stilul ei de a scrie, o puteți găsi pe Blog de ifose, unde sunt dezbătute alte subiecte. 
Vouă ce bloguri/bloggeri de literatură vă plac?

Un comentariu: