marți, 23 ianuarie 2018

Drumul spre minimalism - Săptămâna 20

Salutare!
Cum vă spuneam acum ceva timp, perioada asta, ianuarie, pentru mine înseamnă sesiune. Și cum sesiunea este pe mine cu examenele ei (stupide), îmi petrec cam tot timpul acasă, uitându-mă după lucruri pe care să le dau/reutilizez/să scap de ele în cadrul proiectului Drumul spre minimalism.
Dacă acum două săptămâni mă uitam la colecția mea de agende, ei bine, ieri am reușit să le dau. Sper ca prietenele mele să se bucure de acestea mult mai mult decât s-au bucurat rafturile bibliotecii :))
Am început să strâng pixurile de prin casă și să le folosesc. La fel am făcut cu creioanele, cariocile și tot ce mai aveam de genul. Chiar dacă pare un chițibuș, pentru mine terminarea unui pix sau a unui creion este o satisfacție. Nu neaprat că am eliberat loc în casă (că nu ocupă așa mult), ci că l-am folosit de-a binelea. Mă bucură că acel obiect și-a îndeplinit scopul în casă și pot trece la următorul. Cum manualele mele au câte 500 de pagini, sunt sigură că voi termina câteva creioane până la sfârșitul sesiunii.
Mă tot gândesc la Meal Planning. Deși de o perioadă bună reușesc să urmăresc strict lista de cumpărături atunci când merg la supermarket, sunt genul de persoană ce nu știe ce vrea să mănânce următoarele zile. În familia mea, problema sunt eu, din punctul acesta de vedere, așa că m-am gândit să fac un plan cu feluri de mâncare pentru fiecare zi a săptămânii și să văd aproximativ de ce am nevoie. Poate reușesc astfel să merg și mai rar la cumpărături - în momentul de față, o fac cam de trei ori pe săptămână.
Mă țin de Bullet Journal-ul pe care mi l-am improvizat din agendă și-mi place să verific ce am de făcut/ să bifez ce am făcut deja/ să notez evenimente și lucruri de făcut pentru o săptămână. Încă nu-mi dau seama dacă sunt mai productivă astfel, dar voi vedea în timp.
Voi ce mai faceți?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu