marți, 25 octombrie 2022

Am scris un nou roman - Străjerul Nopții de Mangan

 Dacă mă urmăriți pe canalele mele de Social Media (aveți linkurile în dreapta), ați observat că la mijlocul lui octombrie, mai exact pe 14, s-a lansat noul meu roman, Străjerul Nopții de Mangan. Ideea în sine mi-a venit spontan, la fel și titlul - de obicei, proiectele mele care vin „la pachet” cu titlul sunt acelea la care lucrez intens. Proiectele „nenumite” așteaptă cuminți în foldere, până când îmi vine și titlul :)

Să ne întoarcem la Străjerul Nopții de Mangan - e un roman Fantasy, cu elemente de Romance, stand alone, ceea ce înseamnă că nu e parte dintr-o serie și nu va avea o continuare. E un roman drag mie și sper să vă bucure la fel de mult cât m-a bucurat pe mine în perioada scrierii.

Synopsisul îl las mai jos:

Atunci când blestemele aruncate de Mira se adeveresc, totul în jurul ei se năruie.

O promisiune făcută pe patul de moarte trebuie îndeplinită și fata pleacă într-o călătorie pe care nu o poate duce la bun sfârșit de una singură.

Aventurându-se într-o lume interzisă, ce se deschide dincolo de hotarele cunoscute oamenilor, Mira îl întâlnește pe Străjer, care încheie cu ea un pact: viața tinerei pentru îndeplinirea promisiunii.

Dar Străjerul nu este ceea ce pare; călătoria, începută sub o stea nefastă, o va duce pe Mira spre inima tărâmurilor, spre existența creaturilor venite din Întuneric și spre propriile frici.

Nimic nu este simplu într-o lume în care oamenii sunt efemeri, iar Mira va descoperi că prețul pe care trebuie să-l plătească pentru pactul încheiat este mult, mult prea mare…

Romanul poate fi procurat de aici și-l puteți adăuga pe lista de TBR, să-i oferiți recenzii și note pe Goodreads și pe Storygraph.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu