joi, 14 februarie 2019

Recenzie literară: O întâmplare ciudată cu un câine la miezul nopții de Mark Haddon (2003)

Atunci când am început să citesc O întâmplare ciudată cu un câine la miezul nopții de Mark Haddon, nu știam despre ce este. Am tot văzut acest titlu kilometric ba aici, ba acolo, dar nu m-a făcut foarte curioasă până recent.
Romanul urmărește un eveniment din viața lui Christopher - moartea câinelui vecinilor săi, un animal la care băiatul a ținut mult. Moartea acestuia este învăluită de mister, un mister pe care adolescentul vrea neapărat să-l dezlege.
Din primele pagini ale cărții, mi-am dat seama că va fi pe placul meu. Ba mai mult, mi-a amintit de o altă carte citită vreo câțiva ani în urmă, care m-a impresionat. Ce anume m-a atras la romanul semnat de Mark Haddon, aflați din filmuleț:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu