joi, 21 martie 2019

Recenzie literară: Departe de lumea dezlănțuită de Thomas Hardy (1874)

Îmi era dor de o carte clasică, așa că am decis să citesc un titlu pe care-l am de ceva timp în bibliotecă - Departe de lumea dezlănțuită de Thomas Hardy. Romanul face parte din literatura dedicată epocii victoriene, o epocă ce mi-a plăcut când eram în liceu. Cartea semnată de Thomas Hardy aduce în atenția cititorilor societatea de nobili de la țară, cu grijile lor, educația aleasă, temerile și visurile, dar nu în ultimul rând, frământările sufletești.
Să fiu sinceră, am fost un pic reticentă să mai citesc ceva semnat de Hardy după Doi ochi albaștri, dar romanul de față a fost cu mult mai antrenant, mai bine scris și mai apropiat de realitate.
 Părerea mea despre roman o găsiți mai jos:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu