joi, 1 februarie 2018

Blogs To Follow: Fascinație de Anamaria Ghiban

Salut!
Mi-am propus ca la începutul fiecărei luni să vă vorbesc despre blogurile pe care le citesc și despre oamenii ce stau în spatele acestora. Nu știu încă unde mă va duce această categorie de articole de pe blog... dar simt nevoia să vă împărtășesc blogurile care mă inspiră și pe care le urmăresc de mult timp - deci nu e o simpatie de moment.
Blogul din această lună este Fascinație, sau cel puțin, eu așa l-am cunoscut în 2012, când a luat naștere. Eram în liceu și făceam parte din echipa de redactori ai revistei LIIS (de care-mi amintesc cu drag), o revistă ce era coordonată de Anamaria Ghiban sau simplu, profa de română
Relația mea cu profa de română, cea care scrie pe Fascinație, a devenit una de prietenie încă de pe băncile școlii, o prietenie care a trecut cu brio de cursul festiv, Bacalaureat și viața la facultate. Continuăm să ne vedem când avem timp, să împărtășim idei și povești din viață și să lucrăm împreună la diferite proiecte - cum a fost FILITul, de exemplu.
Cum ziceam, urmăresc Fascinație de când a apărut. Într-un fel, e o modalitate de a ne vedea și de a sta de vorbă atunci când fizic nu este posibil acest lucru. Modul de a scrie, cărțile pe care le recomandă, Franța și orașele ei (după care nu mă dau în vânt, dar articolele acestea mă fac să-mi doresc neaprat un bilet doar dus), evenimentele pe care le descrie cu atâta pasiune și filele de jurnal, pe care le poți înțelege sau nu, te captivează și te îndeamnă să mai stai pe pagină, să mai citești un articol, să mai vezi ce idei (care ulterior devin realitate) se mai aștern pe paginile virtuale.
Fascinație este unul dintre acele bloguri ce m-au inspirat să scriu mai departe, atunci când aproape am renunțat la a mai scrie, când nu mă mai regăseam pe vechiul blog, când mi-am zis că nu are niciun sens ceea ce fac. Iar asta, în timp, a însemnat mult pentru mine. 
PS: pe această cale vreau să vă felicit pentru ceea ce faceți și vă doresc succes (și expansiune :D) cu Wakatech alături de partener(i). Mă bucur nespus de mult că această idee a voastră a devenit realitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu