sâmbătă, 31 martie 2018

Tu ce stil vestimentar preferi?

Ca pentru orice femeie, garderoba este un subiect cel puțin sensibil, pentru că nu rareori am pățit să deschid șifonierul și să petrec câteva clipe bune înainte de a mă decide cu ce să mă îmbrac. În trecut, aveam destul de multe articole, dar tot ajungeam să port aceleași haine, pentru că mă simțeam mai bine în ele, erau comfortabile, se asortau. Dar în același timp, o bună parte din bluzele și rochiile pe care le aveam stăteau mereu pe umerașe în așteptarea unei zile când mă voi decide să le port. Ziua respectivă, evident, nu a venit niciodată.
Indeciziile mele de dimineață s-au rezolvat atunci când mi-am îndreptat atenția spre un stil de viață minimalist. La un moment dat, am decis că e timpul să pun la punct unele aspecte din viața mea, inclusiv îmbrăcămintea. Așa că folosindu-mă de metoda KonMari, am scăpat de lucrurile care nu mă făceau fericită, am eliberat spațiu în garderobă și totodată, am descoperit ce stil vestimentar îmi place.
Materialele simple, în culori neutre, croiala lejeră, rochiile casual - toate aceste elemente se regăsesc în garderoba mea. Desigur, am câteva articole ce ies în evidență - un print mai ciudățel, o culoare mai țipătoare - dar acestea servesc pentru a sublinia anumite trăsături și pentru a conferi ținutei mele ceva ce o scoate în evidență. Ideea principală este că odată ce am triat din haine și mi-am dat seama ce exact îmi place și ce mă avantajează (și ce se potrivește cu mai multe piese, nu doar cu fusta-aia-pe-care-nu-o-poți-purta-decât-cu-bluza-aceea), mi-a fost foarte ușor să creez garderoba de vis.
Faptul că am renunțat la multe haine nu înseamnă că nu mi-am mai cumpărat niciuna. În continuare sunt în căutarea unui pulover mai grosuț sau a unei perechi de blugi de un negru intens, doar că prefer să aștept sau să caut în mai multe surse până când procur acel articol. Pentru mine este important să am de unde alege, să pot alege ceva calitativ și care să mă țină o perioadă mai îndelungată și nu în ultimul rând, să se asorteze cu lucruri pe care le dețin deja.
Cum sunt o persoană mai comodă, îmi place să caut hainele (și nu numai) care mă interesează în on-line, unde pot vedea mai multe modele, pe mai multe site-uri și să aleg ce-mi place. Una dintre opțiunile de căutare este Answear.ro, unde poți găsi o groază de branduri toate la un loc, astfel fiind scutit de plimbatul din magazin în magazin în căutarea unui articol anume. Eu deja m-am uitat peste câteva articole - îmi doresc foarte mult o geacă din piele ecologică și am găsit ceva ce mi-a făcut cu ochiul. Vreau și o pereche de jeans negri mulați, cum ar fi aceștia, de exemplu. Mă bate gândul să-mi iau o geantă, așa că am ajuns la categoria genți, ca să mă uit peste ce oferte sunt, ca până la urmă să-mi îndrept atenția spre un ruscac tare drăguț.
Și dacă tot m-am aventurat să vă povestesc despre stilul meu vestimentar, cred că baza pentru acesta sunt blugii. Cu cât sunt mai simpli, cu atât îmi este mai ușor să-i asortez cu puloverele/bluzele/tricourile pe care le am. Și plusul cel mare este că acest articol vestimentar merge purtat aproape la orice ocazie, ceea ce nu are cum să nu fie un mare plus pentru cei ce vor să aibă o garderobă mică, dar cu multe ținute.
Ideea e că pentru cineva la fel de comod ca mine, cumpăratul on-line este o opțiune foarte bună. Alegi modelul, aștepți curierul, plătești cu cardul sau ramburs, cum îți convine mai mult. Și dacă se întâmplă să nu îți placă ceva sau nu ți se potrivește, poți face retur în 30 de zile. 
Tu de unde îți procuri hainele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu