marți, 6 martie 2018

Drumul spre minimalism - Săptămâna 25, 26, 27

Salut dragi cititori!
Știu că nu am mai scris nimic despre proiectul meu Drumul spre minimalism, care, recunosc, a cam stagnat.
Săptămânile care au trecut nu au adus nimic nou în ceea ce privește dorința mea de a deveni o persoană cât mai minimalistă. Curățenia de primăvară nu a venit încă, în februarie am cam cumpărat lucruri - majoritatea cosmetice - am ieșit pe minus în ceea ce privește raportul produse consumate-produse cumpărate.
Dar, ca orice drum, acesta spre minimalism are și suișuri, și coborâșuri. Am reușit să fac un fel de meal plan, pe care nu l-am respectat cu strictețe, dar după care mă luam atunci când mergeam să fac cumpărături. Voi încerca totuși să fiu mai organizată la acest capitol. Continui să citesc cărțile pe care le am în bibliotecă (#citescceam), pe acelea citite le dau mai departe. Am reușit să citesc 4 titluri în cea mai scurtă lună a anului, așa că sunt mulțumită de mine.
Bullet journalul pe care mi-am propus să-l fac cam stă în paragină - și mă bucur că nu m-am repezit să cumpăr o agendă special pentru acesta. Cunoscându-mi firea și avântul pe care mi-l iau când încep un proiect nou, dar care (avntul) scade lamentabil odată cu trecerea timpului, mă bucur că am economisit ceva bănuți, fără a-i da pe o agenda nouă (și așa am dat mai departe vreo 5 acum câteva săptămâni).
Pentru această lună îmi propun să mă mai potolesc în ceea ce privește cumpărat cafea la facultate (ar trebui să mă oblig să mă trezesc mai devreme ca să-mi fac singură cafea/ceai, că nu degeaba am un termos de 1 litru), să fac curățenie zilnic în câte un colțișor din casă, cutii și ce mai am - mă cam simt sufocată de cele câteva recipiente de depozitare pe care le-am păstrat în primă instanță.
Nu tind să devin minimalistă ca la carte - adică 3 bluze și o periuță de dinți, pentru că nu pot să mă lipsesc (de fapt nu vreau) de anumite chestii, dar consider că mai am de lucrat la capitolul obiecte-din-jurul-meu-pe-care-le-păstrez-cine-știe-de-ce. Urați-mi succes!
Și termințnd pe o notă ceva mai abstractă, simt că nu-mi ajunge timp să fac tot ceea ce vreau. Orarul meu de la facultate e așa cum mă așteptam - multe ore de stat degeaba, mai fac un curs (despre care voi vorbi după ce-l termin), vreau să ajung să-mi fac abonament la sală și tot nu găsesc un interval de timp pe care să-l dedic acestei activități. Așa că viitorul apropiat va însemna gândit la cum să-mi împart mai eficient timpul pentru activități, fără a pierde timpul destinat oamenilor dragi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu