joi, 30 aprilie 2020

Recenzie literară: Astăzi a fost o zi bună de Cristina Zarioiu (2019)

 Pe Cristina am cunoscut-o în 2017, la Bookfest, când am fost la lansarea volumului meu, Fiind imagine. Eseuri din adolescență. Mi-a fost dat să întâlnesc un om cu suflet deschis, cu o voce caldă și cu o ospitalitate admirabilă. Deși acea întâlnire a fost singura, am urmărit-o cu drag pe Cristina pe social media și prin această prismă, am fost martora unor evenimente din viața ei. I-am citit prima carte, Indecizii, iar atunci când am aflat că autoarea urmează să mai publice o carte, Astăzi a fost o zi bună, imediat am trecut titlul pe lista mea de TBR.


Volumul de față este un jurnal de călătorie, prin intermediul căruia Cristina împărtășește impresiile ei despre America și despre Senegal. Dar cel mai important, acest volum este o lecție de viață care vine din partea unui om ce se trezește într-o zi cu un diagnostic de neconceput și este obligat să facă față acestei schimbări bruște din viața sa.
Astăzi a fost o zi bună de Cristina Zarioiu este o carte pe care o recomand cu drag și despre care am vorbit pe canal:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu