joi, 16 aprilie 2020

Recenzie literară: Casa din Strada Sirenelor de Octavian Soviany (2017)

Luna aceasta mi-am propus să citesc tenculețul de cărți pe care-l am în biblioteca mea  #citescceam. Și, cum luna aceasta m-am axat, pe de o parte, pe YA Romance (pentru că Elena de acum 10 ani, din motive necunoscute, era pasionată de cărți despre război și clasici și nu romane de dragoste), pe de altă parte, pe scriitori români. V-am vorbit acum un an despre #romanianreadathon, organizat de Ruxandra de la 4fără15 și, chiar dacă anul acesta nu bifez fiecare provocare, mi-am propus să citesc literatură română.
Casa din Strada Sirenelor de Octavian Soviany este un volum pe care este greu să-l lași din mână. Conține o paletă largă de elemente ce-mi plac într-o carte: un limbaj stufos, dar nepretențios, personaje realiste, povești care te țin cu sufletul la gură. Cred că este un volum tocmai potrivit pentru a fi savurat într-o seară ploioasă de toamnă, cu o ceașcă de ceai fierbinte (sau vin fiert) pe noptieră și o pătură pufoasă aruncată neglijent peste picioare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu